Kocam bana sürekli hakaret ediyor

Yaklaşık 32 yıldır evliyim ve kocam bana bu süre zarfında yapmadığını bırakmadı. 
Kocam bana sürekli hakaret ediyor.! Evlendiğim zaman ben 17, kocam olacak şahıs ise 30 yaşlarındaydı. Ozamana dek evlilik hiç aklımda yoktu, Ailem beni bir mal gibi sattı resmen. Aslında kocamın parasıda yok fakat ozamanlar durumu iyi diye vermişler, sonrasında ise alkolde, kumarda yemiş paraları. Evlendiğim zamanlarda sürekli dayak yer, aşağılanırdım. Şimdide pek bir değişiklik yok, sadece artık dayak yemiyorum çünkü oğlum büyüdü ve ondan çekindiği için bana el kaldıramıyor. Sürekli aşağılanıyorum ve adam hiç susmuyor herşeye laf söylüyor evimde hiç huzur yok. Çocuklarımında zamanla psikolojileri bozuldu. Bana dua edin kardeşlerim bu işkence biran önce bitsin.
Gönderen: isimsiz

2 yorum:

  1. allah yardimciniz olsun.

    YanıtlaSil
  2. Allah yardımcınız olsun az çekmemişsiniz sanırım.Yazıklar olsun o adama ki eşine o kadar zulümü reva görüyor hayatını zindana çeviriyor ve o anne babaya da yazıklar olsun ki kız evlatlarını başlarından savmak için hayatlarını ceheneme çevirmeye ön ayak oluyorlar.Yazıkki yazık.Baya sıkıntılı bir yaşam sürmüşsünüz.Bu işkence ancak zeka özürlü eşinizin gebermesiyle son bulur sanırım.

    YanıtlaSil

anonim