Hamileyken Eşim Beni Terk Etti

Ben 4,5 yil once evlendim ve temeli turkiye gittim ilk baslarda hersey superdi
Hamileyken Eşim Beni Terk Etti
Turkiyede ise basladim turkce nekadar da iyi konusamiyo olmama rammen cok iyi bir gered ise girdim ve 2,5 yil calistim esimle aram cok iyidi her evlilikte oldugu gibi benim evliligimde de bir takim sorunlar oldu tabi. Ama esim surekli turkiye geldim gordun nevarki burda iste basima kalkmaya basladi artik okadar uzerimde geldiki cunku ailesiylede sorunluydu annesiyle Kiz kardesim ve diger erkek kardesleriyle konusmuyordu dusmanlariydi sanki. Ben de esim iyi degil mutlu degil turkiyede diye yurdisina ailemin yanina gittim ve esimi de getire bijlmer icin 6 ay ugrastiktan sonra geldi yanima tabi bu arada ben ve tuttum calisiyordum.

Geldi tabi sadece vizesi var hani calisma izini yok ama esimi kuras yazdirdim ve  kursa gidiom geliyordu bir yerde yardima gidiyordu calisiyordu 2/3 saat. Tabii bu arada ben avukat tuttum oturma izni alabilmek icin bircok caba gostertiyordum sonra esim ne istiyorsa yapiyordum evin hem erkegi hem kadiniydim ve asla basina kalkmadim yorum oldugmu bile soylemezdim. Bu boyle devam etti ve 8 ay sonra hamile kaldigmi ogrendim cok sevindik tabi.

Esim turkiyedeki tum aileye arayip soyledi ben soyledim arkadaslarim à sadece isyerine soylemezdim orda kurslar baslicga icin henuz soylemek istemedim ve 3 ayimi doldurmamistim esim bana kizmaya basladi sen utaniyorsun benden dogurma aldir cocugu diye bende anlatiyorum kurslar baslicgani ondan sonra soylucgm diye cunku kursa gonderirseler maasim artick. Sabah ise gitti. Aksam eve geldig de esim evde yoktu . Gitmis altinlarimi evdeki parayi alip bir yakinin yanina baska ulkeye gitmis. 1 hafta ne aradi sordu ben cok Kotu oldum 1 hafta sonra o yakinlari esimi alip getirdiler hicbirsey olmamis gibi dondu eve. Tabi dondukten sonra surekli en ufacik seylere sorun cikartmaya basladi bir ceviz kabugnu doldurmuck seyler icin kusmeler.

Ben herzaman altan allodium. Ama esim bizim evin icin de olan biten herseyi herkeze anlatiyordu ailesine. 1 ay sonra yine gitmek istedi ben yalvardim gitme cocugumun olavk diye yok gidecgm dedi ben agliya agliya ise gittim. Sonra aksam msj atti mi bana ben gitmedim kaldi. Diye tabi cok sevindim. Aksam eve geldim bir yakininla konusmus o kal dedi diye kalmis.

Neyse ben hamile oldugmu icin doktorum oluyordu gelmiyordu hic ilgilenmiyordu surekli bilgisayarin basinda turkiyedeki arkadaslariya konusuyordu.  Dogum gunumden 2 gun sonra temeli gitti yine evdeki altinlari paralari alip gitti esyalarini gidecgm diyordu Birgun once ama ben uzerinde durmadim geldim eve yine aksam gitmis birde not birakmis  bana.

Gitti birkez aramadi sormadi ben aradim kuzenini onun yania gitmisti turkiye donmek icin konusmak istemedi turkiye dondu bizim evin icinde olan biten herseyi herkeze anlati beni karaladi ve ben hicbirsey yapmadim tek sorun esimi. Soylemesine gore oturumu alabilmek icin ugrasmamissim . Esim gittignde 4,5 aylik hamileydim ailem herzaman destek cikti hep yanimdaydi kardeslerim gelio bende kaliyordu bir kez esim aramadiki bir ihtiyacin varmi diye.. Ve kimse ailesinden oda esimi.

Annesi teyzem oluyordu. 2 ay sonra artik aradik ik vizenin gunu bitcek gel uzatalim butun ugrasmamiz bosa cikacak diye oturum icin hala ugrasiyorduk cunku yok gelmem falan dedi neyse amcalari konusmus uzundlara lafin kisasi geldi . Geldi ama 2 saat kaldi geri tekrar gitti ...

Gitti neden diye sorarsaniz erkek kardesim hosgeldin etmemis ona.  Ben sadece dedi ki ona neolacak simdi ben bekliyorum bir ihtiyacin varmi nasilsin diye esim de demesin mi ben sana ara deseydim avukati bunlarin hicbiri olmazdi dedi . Gitti tekrar dondu hollandaya Hic aramadi dogum yaptin aramadi cocuk 3 aylik oldu 1 kez aradi resim istedi oda annesin zoruyla ilk basta yollamadim 1 hafta sonra tekrar aradi ondan sonra 2 tane resim yolladim. Bir daha da hic aramadi suan bebegim 4,5 aylik ve evin butun sorumlulugu bende kendi turkiyede annesinin yaninda hicbir sorumlugu yok arabasini almis gezip tozuyor ve ben burda hem cocuk hem evin sorumlulugu uzerimde kendinin Hic umurunda degil..

Bu arada da annesiyle kardesleriyle barismislar. Duzenlerini  kurmuslar benim burda ne duzenim ne huzurum kalmadi ailem saolsun cok destek cikiyorlar bana. Kisaca hayatimin ozetledim...
Gönderen; Seros

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Insanlara fazla rahat batar allah yardimcin olsun o senin kiymetini bilememis allah ailendende razi olsun

    YanıtlaSil

anonim