Şiddet Görünce Hayvanı Boşadım

Şiddet Görünce Hayvanı Boşadım
Merhaba ben ilk şiddeti kocamdan görmüştüm. Eşim'in iyi bir işi vardı ve maddi durumumuz çok iyiydi. Kendisi çevresinde çok sevilen sayılan biriydi ama evde tam anlamıyla hayvanın biriydi. Şiddet esnasında bir insan nasıl bu kadar güçlü olabilir diye geçirmişimdir aklımdan. İnanın bu şiddet olayları insanın güvenini vede kendine olan saygısını tamamen silip süpüren bir şey. Fiziksel şiddetin  ikincisine izin vermedim boşandım hemen. Evliliğimiz 1 yıl sürmesine rağmen boşanma sonrasında manevi olarak çok zor toparladım kendimi. Uzun zaman kendime zor gelebildim. Sonradan yeniden evlendim. Şimdiki eşim şükürler olsun ki şeker gibi bir insan. Şiddet görüp de boşanmaya cesaret edemeyen hanımlara bir tavsiyem var. Ben de şiddeti yaşadım gördüm. Bu eziyetler katlanılmaz. Öncelikle siz daha fazla kötülük yapmayın kendinize. Ruh acısı ten acısından çok daha zor ve yaralayıcı. Eve 3 kuruş para getiriyor diye veya çocuklarım ne olacak diye bu öküzlere boyun eğmeyin. Siz daha değerlisiniz..
Gönderen; isimsiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

anonim