Babam senelerce annemi dövdü

baba dayağı
Babam senelerce annemi dövdü
Merhaba benim adım melike üniversite mezunuyum. 28 yaşında evli 2 çocuk annesiyim. Ben küçükken annemle babam sürekli tartışır kavga ederlerdi. Ben bu kavgalardan haliyle çok etkilenirdim. Babam sürekli annemi döver, ben ise hiçbirşey yapamaz ve sadece ağlamakla yetinirdim. Bu dayaklar senelerce böylece devam edip durdu. Babam asabi biriydi. Ona göre kadın sadece çocuklarına bakacak, akşam eve geldiğinde önüne yemeğini koyacak, sabah uyandığında ise kahvaltısını hazırlayacak bir hizmetçiden farksızdı. Annemle babam görücü usulü evlenmişlerdi. Babam annemi sevdimi derseniz hiç inanmadım. Zaten kadına verdiği değerde karısını dövmesinden belli oluyordu sanırım. Ama artık babam aramızda değil. Kendisi vefat etti. Benim evliliğimde bu yüzden çok zor oldu. Eşimi sevdimmi? evet.! Seviyormuyum? onada evet.! Ama şu bir gerçekki, bende zamanla aynı olaylarla karşılaşırmıyım bilemiyorum. Umarım böyle birşey ne benim başıma, ne çocuklarımın, nede diğer kadınlarımızın başına gelmesin. Eşim eğitimli bir insan. Fakat istatistiklere bakıldığı zaman en çok şiddetinde eğitimli insanların yaptığını görürsünüz. Yani eğitim önemli fakat merhamet bana göre insanın içinde olmalı. Sevgiler...
Gönderen; Melike

1 yorum:

  1. Yanlış anlama ama baban kötü biriymiş ve ölmüş işte canım ya öyle olur

    YanıtlaSil

anonim