Annem bana işkence yapardı

Annem bana işkence yapardı
Merhaba benim adım Aylin. Hemen anlatmaya başlamak istiyorum. Ben küçükken eften püften sebeplerden dolayı annemden çok dayak yerdim. Sanırım annem beni hiç sevmedi. O bakımdan sürekli işkence yaptı. Bunun sebebine inanın çok şaşıracaksınız. Ben bunu çok sonraları öğrendim. Annem'in beni dövmesinin sebebi meğerse daha önceleri babamın sevdiği kadının isminin Aylin olmasıymış. Annemden önce babam başka bir kadına aşıkmış ve evlenememişler. Kadının ailesi babamı istememiş. Babamda daha sonra annemle tanışıp evlenmiş. Tabi annem bu olayı biliyor. Babam anneme ozamanlar böyle birini sevdiği söylemiş. Ve yemin etmiş, kızım olursa adına Aylin koyucam diye. Sonuçta olan olmuş ve çocukları kız olarak dünyaya gelmiş. Annem bana hayatı boyunca hep uzak oldu. Öyle işkenceler gördümki ufakken, anlatsam kanınız donar. Annem bana banyo yaptırırken dahi kaynar suyu başımdan aşağı döker ve ben çığlık çığlığa banyomun bitmesi için çaresizce beklerdim. Ağladığım zamanlar ise kolumdan sıkıca tutar çimdik atardı. Bunları hep babam evde yokken yapardı. İnanabiliyormusunuz üstelik bu benim öz annemdi.Ben hiçbir zaman kötü bir evlat olmadım ama hayatım boyunca onuda hiç sevmedim. Ve halada sevmiyorum.Hangi anne öz evladına bu işknceleri yapabilirki. Annenizin kıymetini bilin hoşçakalın...
Gönderen; Aylin

2 yorum:

  1. gercektende böyle annelerden nefret ediyorum manyak iste kendi kanindan kizina iskence..

    YanıtlaSil
  2. inanamıyorum , yazıyı okuyunca çok kötü oldum ...
    nasıl bir anne .. anne değil bu

    YanıtlaSil

anonim