O benim kocam sizene

O benim kocam sizene
O benim kocam sizene
Bir arkadaşımla buluşmak üzere sözleşmiştik. Buluşma yerine doğru ilerlerken bir sokaktan geçiyordum ve tam o esnada iki kişinin tartıştığını gördüm. Biri erkek, biri bayan olan bu kişiler birbirlerine bağırıyorlardı. Sanırım bunlar sevgili diyip duruverdim. Kadın - yeter artık bıktım senden rahat bırak beni canımı yakıyorsun diyordu. Adam ise ona karşılık kadının kolundan tutmuş sert bir şekilde sıkıyor olmalıki, kadın yüzünü ekşitmiş bağırmaya devam ediyordu. Karşıda bir bakkal ve bakkalın önünde birkaç genç onları izliyordu. Tahminen bu gençler 25 ile 30 yaşları arasındaydılar. Bağırışmalar alevlenince gençler hemen olaya müdahale etmek için yanlarına gittiler. Gençlerden biri adamı tutup napıyorsun gibilerinden bişeyler söyledi. Adam o sinirle gence bakarken, kadın hemen lafa girerek - o benim kocam sizene.! dedi. Bunu duyan genç tam olarak adama bakarak şunu söyledi - pardon abi...
Yazan; umbag

3 yorum:

  1. BÖYLE KADINA BÖYLE DAVRANILIR DEMEKKİ,KOCASI TANIYORDA YAPIYOR HAHAHAH

    YanıtlaSil
  2. yani bazı kadınlarda hak ediyor dicem,
    tövbe Yarabbim ya ne insanlar var..

    YanıtlaSil
  3. yuh diyorum.o zaman gidin kavganızı evde yapın .ne münasebetsizlik!

    YanıtlaSil

anonim