Abimden tokat yedim

Abimden tokat yedim
Abimden tokat yedim
Merhaba sayfanızı yeni takibe aldım ben ismimi vermek istemiyorum ama bana kısaca cano diyin yaşım 17.
Ben geçen gün abimden tokat yedim. Bizim evimiz 3 katlı ve en üst katında biz oturuyoruz, diğer 2 alt kat ise kirada. Ben balkonda çamaşır asıyordum ve saçmalığa bakarmısınız altımda şort varmış diye abim tokat attı. Ben zaten evin içinde şort giyiyorum bu sorun olmuyorda balkondamı giyince sorun oluyor. Ayrıca balkonumuz alçakta değil yani ne dışaran görünüyor pek fazla nede alt kattakiler zaten göremiyorlar. Bu abimin bana uyguladığı ilk şiddet değil maalesef. Daha öncede bir kaç defa tokat attı dengesiz. Bence bu erkeklerin çoğunun kafasında sorun var hepsi ruh hastası abimde dahil olmak üzere.
Gönderen; Cano

4 yorum:

  1. boşver evlenince abidende kurtulursun canım

    YanıtlaSil
  2. AYNEN CANIM YAAA,UMARIM İNSANCIL BİR EŞİN OLUR,O ZAMAN ABİNEDE HALT ETMEK DÜŞER :(

    YanıtlaSil
  3. Abiden kurtulsa ne olucak evlenince el abiden daha mi iyi sizce bence abine seviyeli davran ki tavrina gore davransin zamnla anlicak yaptiginin ne kdr yanlis oldugunu aile herzamn onemlidr kurtlmak gibi bakilmasn bence sen ogreticksn ona eminim duzgun davranisi, kib

    YanıtlaSil

anonim